Letar du efter en pålitlig och professionell flyttstädning av dödsbo i Göteborg? Då har du hittat rätt!
Vi på Göteborgs auktionskammare har många års erfarenhet av att utföra flyttstädningar av dödsbo i Göteborg, och vi garanterar att du kommer att bli mer än nöjd med vårt arbete.
Vi förstår hur stressande och emotionellt det kan vara att flytta ett dödsbo och hur mycket arbete som faktiskt krävs. Därför vill vi underlätta din process genom att ta hand om flyttstädningen åt dig. Våra professionella och kunniga städteam är välutbildade och utrustade med de senaste städredskapen och produkterna för att garantera en högkvalitativ städning varje gång.
Vårt företag har en stark kundfokuserad kultur, och vi strävar alltid efter att överträffa våra kunders förväntningar. Vi är stolta över att ha byggt upp en god relation med våra kunder genom att ge dem en pålitlig, snabb och effektiv flyttstädning av dödsbo. Och vi är övertygade om att du kommer att uppskatta vår tjänst lika mycket som de gör.
Så om du vill ha en smidig och enkel flyttupplevelse, kontakta oss på Göteborgs Auktionskammare. Vi lovar att göra flyttstädningen av ditt dödsbo i Göteborg till en enkel och trevlig upplevelse för dig!
Logga in och titta igenom nästa auktion via ”Kommande auktioner”.
Du kan redan här lägga ett bud på ett objekt du är intresserad.
Tänk på att du också är varmt välkommen att besöka vårt showroom för att titta på alla föremål i verkligheten!
På söndagkvällar avgörs allting, där du befinner dig i ett virtuellt rum tillsammans med alla andra budgivare. Budgivningen sker direkt framför dina ögon och du har även möjlighet att vara med via ett enkelt klick.
Du har även möjlighet att fysiskt närvara i hallen under auktionens gång och lämna bud på plats.
På auktionssidan måste du klicka på texten ”Delta i dagens realtidsauktion” för att deltaga, länken blir aktiv 30 minuter innan auktionsstart.
Auktionsföremål publiceras dagligen och säljs i den takt de kommer in. Föremålen visas under ca 14 dagar och under denna tid kan du lägga bud och själv undersöka föremålen i vår visningslokal.
Vi har en mycket stark ambition att hålla personlig kontakt med kunderna. Dra dig aldrig för att kontakta personalen om du önskar ytterligare upplysningar om auktionsföremålen, eller har frågor av annat slag.
På det klubbade beloppet tillkommer, slagavgift ’a 20 kronor samt inropsprovision om 20 % inkl.moms/auktionspost. Om ett föremål klubbas för 1000 kr tillkommer en köpavgift på 200 kr, samt slagavgift 20 kronor, alltså kostar köpet 1000 + 200 + 20 = 1220 kr.
Efter avslutad auktion skickas en faktura via e-post. Notera alltid kundnummer och fakturanummer på betalningen. Du kan betala med kreditkort på ”mina sidor”, på plats vid avhämtning, endast kort eller swishbetalning. Har du vunnit budgivningen men, inte fått ett vinnarmail eller faktura inom tre dagar från auktionens avslut, kontakta oss.
Inropade föremål skall betalas och hämtas senast 6 dagar efter avslutad auktion.
Vi är undtagna från distanshadelslagen då vi befinner oss på plats under auktionens gång.
Undantaget gäller om:
Avtal ingås vid en auktion, om det är möjligt att delta i auktionen även på ett annat sätt än genom att använda ett medel för distanskommunikation.
Om inköpt gods ej har hämtats inom en månad, kommer godset att återsäljas för köparens räkning. I sådana fall tillkommer en återsäljningsavgift på 100 kr inklusive moms per objekt.
Om ovanstående köpevillkor ej uppfylls kan kunden komma att avstängas från fortsatt köp och försäljning.
Gäller från 2017-04-01 och tillsvidare